Tablice za diferenciacijo in inkluzijo v razredu
TABLIO - Tablets for Differentiation and Inclusion
Uresničevanje diferenciacije in inkluzije v razredih zagotavlja vsem učencem socialno vključitev in najboljšo možno spodbudo in podporo pri doseganju zastavljenih učnih ciljev. Sodobne tehnologije pa lahko le-to še bistveno olajšajo.
Učenci v osnovnem in srednjem izobraževanju se v marsičem razlikujejo, še posebej v kontekstu begunske krize, ki smo ji bili priča v preteklih letih in je zaznamovala vse evropske države. V evropskih učilnicah obstaja velika potreba po vključujočem izobraževanju, da bi lahko vsak učenec sodeloval in imel zagotovljeno najboljšo možno podporo. V vsaki učilnici in šoli, ki delata s tablicami, je treba uvesti diferenciacijo in vključenost. Koristi od tega bodo imeli vsi učenci.
Projekt Tablio naslavlja te izzive z uporabo tablic v osnovnem in srednjem izobraževanju za namene diferenciacije in vključevanja. Vključujoče izobraževanje govori o tem, kako razviti in oblikovati šole, učilnice, programe in dejavnosti poučevanja in učenja, da se vsi učenci skupaj učijo in sodelujejo (www.includbc.org). Diferenciacija je ključna strategija za doseganje vključujočega izobraževanja.
Cilj projekta Tablio je bil opolnomočiti učitelje in šole na osnovni in srednji stopnji, pa tudi vzgojitelje in trenerje za delo s tablicami za namene diferenciacije in inkluzije. Namreč, če bodo le-ti polno opremljeni z digitalnimi kompetencami in didaktičnimi veščinami za učinkovito vključitev tablic v svoje delo, bodo imeli vsi učenci koristi od tega.